• • Ruka a intelekt • Samostatnost a nezávislost • Celistvost a izolace vlastnosti • Ticho, klid, mír • Řád • Soustředění • Smysluplnost a propojenost • Svoboda a zodpovědnost • Připravené prostředí • Pohyb v učení • Partnerský přístup • Radost z objevování • 

Přihlašovací formulář

Lekce začínají až od 4. 5. 2018

 
Rezervací souhlasím s provozním řádem studia.
Jméno + Příjmení rodič*:
Telefon*:
E-mail*:
Jméno dítěte*:
Datum narození:
Datum návštěvy*:
Červenec 2018
PoÚtStČtSoNe
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
28 29
         
Srpen 2018
PoÚtStČtSoNe
    4 5
11 12
18 19
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

* položku je nutno vyplnit

Montessori

Výchovný i vzdělávací přístup, který popsala Maria Montessori, první italská promovaná lékařka. Na základě svých pozorování vypracovala komplexní vzdělávací metodu, která za pomoci správných pomůcek, vhodného prostředí podporuje přirozený zájem dítěte, pomáhá mu osvojit si správné „pracovní“ návyky i vytvářet vlastní úsudek. Montessori přístup respektuje jednotlivé vývojové období a dává dětem prostor přirozeně a nenuceně vstřebávat znalosti ze svého okolí. Podporuje dětskou zvídavost, ponechává prostor k objevování a poskytuje pravidla k orientaci v něm. Montessori filosofie nám připomíná, jak můžeme láskyplným a nedepresivním přístupem k dítěti pozitivně ovlivnit jeho vlastní přístup k životu a tím i orientaci ve společnosti. (čerpáno z M. Montessoriová, Tajuplné dětství)

Essence Montessori

  • Pohoda a radost ze života
  • Samostatnost
  • Respektování svého prostoru i prostoru ostatních
  • Smysluplnost a propojenost
  • Důraz na řád a úctu k prostoru
  • Ticho, klid, mír             
  • Soustředěnost a dotahování

Lektorky:

Mgr. Michaela Blahovcová

 

Prvotní zkušenosti s dětmi jsem získala při práci au-pair ve Velké Británii. Ve svém studiu na FSV UK jsem se věnovala přenášením hodnot v rodině a vzděláváním. Práci v korporaci jsem v roce 2012 vyměnila za práci v Montessori školce, která mě velmi naplňovala a pořád činí šťastnou. Postupně jsem si v průběhu práce v Montessori školce doplňovala vzdělání v oblastech a přístupech, které v práci s dětmi vnímám jako smysluplné, celistvé a rozvíjející. V roce 2013 jsem absolvovala certifikovaný program angličtiny Helen Doron, v roce 2014 jsem absolvovala certifikovaný kurz pro Montessori asistenty, 2015 jsem absolvovala certifikovaný program Play Wisely a v roce 2017 jsem ukončila studium pedagogického minima. Momentálně jsem na rodičovské dovolené. Je to období, které si díky svým zkušenostem a vědomostem velice užívám. Miluji každodenní autentické objevování světa, se všemi dětmi, které mám tu čest potkávat.